Close Menu
  • Νέα
  • Reviews
    • PlayStation 5
    • Xbox Series X/S
    • PS4
    • Xbox One
    • PC
    • Switch
    • PS3
    • Xbox 360
    • Wii U
    • 3DS
    • PS Vita
    • Mobile
  • Gaming Hardware
  • Θέματα
    • Αφιερώματα
    • Άποψη
    • Ανταποκρίσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Πρώτη Επαφή
  • Διαγωνισμοί
Facebook YouTube
gameslife.gr
  • Νέα
  • Reviews
    • PlayStation 5
    • Xbox Series X/S
    • PS4
    • Xbox One
    • PC
    • Switch
    • PS3
    • Xbox 360
    • Wii U
    • 3DS
    • PS Vita
    • Mobile
  • Gaming Hardware
  • Θέματα
    • Αφιερώματα
    • Άποψη
    • Ανταποκρίσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Πρώτη Επαφή
  • Διαγωνισμοί
Facebook YouTube
gameslife.gr
Home»Νέα
Νέα

World of WarCraft… Πολύ σκληρό για να πεθάνει!

Πέτρος ΚυπραίοςBy Πέτρος Κυπραίος21/07/2014Updated:03/08/20143 Mins Read
Share
Facebook Twitter Email

Το World of WarCraft μπορεί να διανύει το δέκατο χρόνο ζωής του, όμως εξακολουθεί να βρίσκεται στη κορυφή της σχετικής λίστας των πιο προσοδοφόρων subscription-based ΜΜΟ! Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της αναφοράς που έδωσε στη δημοσιότητα η SuperData Research για το 2013 (στην όποια εκτός των συνδρομών υπολογίζονται οι microtransactions και οι αγορές expansion packs), o τίτλος της Blizzard δείχνει να αντιμετωπίζει χωρίς το παραμικρό πρόβλημα τα «υποτιθέμενα» WoW-killers, απέχοντας πολύ από τους διώκτες του.  
  world-of-warcraft-wrath-of-the-lich-king-2Συγκεκριμένα, το World of WarCraft κατέχει αυτή τη στιγμή το 36% της αγοράς των ΜΜΟ, συγκεντρώνοντας έσοδα της τάξεως του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων (1.041 εκατομμύρια δολάρια για την ακρίβεια). Η ύπαρξη του WoW στη πρώτη θέση σίγουρα δεν μας δημιουργεί έκπληξη, όμως αυτό που πραγματικά μας κάνει να αναρωτιόμαστε είναι πως είναι δυνατόν να βρίσκεται στη δεύτερη θέση το Lineage 1 (253 εκατομμύρια δολάρια και μερίδιο αγοράς 9%) από τη στιγμή που έχει κυκλοφορήσει το… 1998! Στην τρίτη θέση της σχετικής λίστας βρίσκεται το TERA: Online με μερίδιο αγοράς στο 8% και έσοδα της τάξεως των 236 εκατομμυρίων δολαρίων. Από τη σχετική λίστα μία ευχάριστη έκπληξη είναι η τέταρτη θέση που καταλαμβάνει το Star Wars: The Old Republic, το οποίο απέφερε κέρδος στην EA περίπου 165 εκατομμύρια δολάρια. Ο συνδυασμός ενός free-to-play μοντέλου με την ύπαρξη microtransactions ουσιαστικά βοήθησε στο να μπουν κάποια χρήματα στα ταμεία της EA, καθώς το συνδρομητικό μοντέλο στην περίπτωση αυτή δεν απέδωσε. Lords_of_the_Dark_Requiem_by_Shadow_Ninja_ZeroH αγορά των συνδρομητικών MMO βρίσκεται σε διαρκή πτώση από το 2010 (όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω γράφημα). Ενδεικτικό της προαναφερθείσας μείωσης είναι ότι το 2010 υπήρχαν 30.6 εκατομμύρια ενεργοί συνδρομητές σε MMO, ενώ το 2013 ο συγκεκριμένος αριθμός έπεσε στους 23.4 εκατομμύρια χρήστες. Ωστόσο, άνθηση γνωρίζουν οι micro-transactions, καθώς το ποσοστό των χρηστών που αγοράζουν in-game content έχει αυξηθεί από το 14 στο 27% μέσα σε μία πενταετία, ενώ το ποσό που ξοδεύουν κατά μέσο όρο οι χρήστες ανέβηκε από τα 16 στα 46 δολάρια. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας έρευνας, ένας τίτλος που έκανε την εμφάνιση του μέσα στο 2014 και εμφανίζει ιδιαίτερη δυναμική είναι το Elder Scrolls Online, το οποίο από τον Απρίλιο που κυκλοφόρησε μέχρι σήμερα έχει φτάσει τους 772.000 ενεργούς χρήστες (αν και έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά του για να φτάσει το World of WarCraft που αριθμεί 7.6 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες).

Με βάση τα δεδομένα της παραπάνω έρευνας, καθίσταται σαφές ότι το World of WarCraft πολύ δύσκολα θα παραδώσει τα σκήπτρα του πιο προσοδοφόρου MMO και από ότι φαίνεται η Blizzard θα γεμίζει τους τραπεζικούς λογαριασμούς της για πολλά χρόνια ακόμα!    

2600951-superdata10

MMO spotlight The Elder Scrolls Online World of Warcraft
Share. Facebook Twitter Email
Πέτρος Κυπραίος

Αμετανόητος “στρατηγός της πολυθρόνας”, ο Obi Wan της παρέας, έχει δύο αδυναμίες: τα strategy και οτιδήποτε έχει να κάνει με Star Wars! Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες τον θέλουν όμως να ξεφαντώνει με καραόκε και SingStar κάθε είδους. Τον τελευταίο καιρό μάχεται στις διαδικτυακές αρένες του StarCraft 2, προσπαθώντας με κόπο και ιδρώτα να ανέβει κατηγορία...

Related Posts

Αθάνατο RPG! Γιατί το Witcher 3 παραμένει 10 χρόνια μετά το απόλυτο παιχνίδι

Dungeon Rampage: Το cult-classic game αναβιώνει (και αυτό είναι το ξεχωριστό story του…)!

Αναβάλλεται για το 2026 το Marvel 1943: Rise of Hydra

Add A Comment

Comments are closed.

Latest
Νέα

Αθάνατο RPG! Γιατί το Witcher 3 παραμένει 10 χρόνια μετά το απόλυτο παιχνίδι

By Ελένη Σαραντάκη19/05/2025

Στις 19 Μαΐου 2015, η CD Projekt Red κυκλοφόρησε το The Witcher 3: Wild Hunt,…

Νέα

Dungeon Rampage: Το cult-classic game αναβιώνει (και αυτό είναι το ξεχωριστό story του…)!

By Πέτρος Κυπραίος16/05/2025

Πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η αγάπη ενός fan για το αγαπημένο του video game;…

Gaming Hardware

Samsung: Νέα gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6

By Ελένη Σαραντάκη15/05/2025

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία της Odyssey OLED G6, της gaming…

Νέα

Αναβάλλεται για το 2026 το Marvel 1943: Rise of Hydra

By Ελένη Σαραντάκη14/05/2025

Η πολυαναμενόμενη action-adventure κυκλοφορία Marvel 1943: Rise of Hydra αναβάλλεται επισήμως για τις αρχές του…

gameslife.gr
Facebook Instagram YouTube
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
© 2025 gameslife.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.