Close Menu
  • Νέα
  • Reviews
    • PlayStation 5
    • Xbox Series X/S
    • PS4
    • Xbox One
    • PC
    • Switch
    • PS3
    • Xbox 360
    • Wii U
    • 3DS
    • PS Vita
    • Mobile
  • Gaming Hardware
  • Θέματα
    • Αφιερώματα
    • Άποψη
    • Ανταποκρίσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Πρώτη Επαφή
  • Διαγωνισμοί
Facebook YouTube
gameslife.gr
  • Νέα
  • Reviews
    • PlayStation 5
    • Xbox Series X/S
    • PS4
    • Xbox One
    • PC
    • Switch
    • PS3
    • Xbox 360
    • Wii U
    • 3DS
    • PS Vita
    • Mobile
  • Gaming Hardware
  • Θέματα
    • Αφιερώματα
    • Άποψη
    • Ανταποκρίσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Πρώτη Επαφή
  • Διαγωνισμοί
Facebook YouTube
gameslife.gr
Home»Νέα
Νέα

Η Ιαπωνία δεν πηγαίνει το Xbox One… Όμως η Microsoft επιμένει!

Πέτρος ΚυπραίοςBy Πέτρος Κυπραίος02/10/20142 Mins Read
Share
Facebook Twitter Email

Παραδοσιακά, η ιαπωνική αγορά έχει τους δικούς της νόμους και κανόνες, για αυτό εδώ και πολλά χρόνια η Microsoft δεν κατορθώνει να κάνει πιο αισθητή τη παρουσία της σε αυτή. Συγκεκριμένα, το launch του Xbox One στην Ιαπωνία ήταν κάτι παραπάνω από τραγικό, καθώς η κονσόλα της Microsoft μέσα στις 4 πρώτες ημέρες της κυκλοφορίας της, πούλησε μόλις 25.674 μονάδες. Αυτός ο αριθμός ήταν πολύ χειρότερος ακόμη και από το launch του Xbox 360, το οποίο πούλησε περισσότερες από 62.000 κονσόλες μέσα σε δύο ημέρες όταν έκανε το ντεμπούτο του στην αγορά.

 Xbox_One_sales_japan_1

Το χειρότερο όμως είναι ότι η καθοδική πορεία του Xbox One συνεχίστηκε και στις επόμενες εβδομάδες, με τις πωλήσεις της δεύτερης εβδομάδας να κατρακυλούν στις 3.015 units, ενώ την τρίτη εβδομάδα τα νούμερα ήταν ακόμη πιο απογοητευτικά με τη Microsoft να πουλάει μόλις 1.314 κονσόλες. Με βάση τα παραπάνω χαμηλά νούμερα μπορούμε πολύ εύκολα να καταλάβουμε ότι η Ιαπωνία συνεχίζει την παράδοση που δεν πηγαίνει με τίποτα το Xbox One. Σύμφωνα με αναλυτές της βιομηχανίας, το πρόβλημα εστιάζεται κυρίως στο ότι οι ιάπωνες καταναλωτές δεν γνωρίζουν πολλά για τη κονσόλα της Microsoft (αν και στο Tokyo Game Show, το booth της Microsoft ήταν γεμάτο από κόσμο).  Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, αυτή η εξέλιξη δυσαρεστεί τα μεγάλα κεφάλια της Microsoft, οι οποίοι βλέπουν για μία ακόμη φορά τις προσπάθειες τους για να εδραιωθούν στην ιαπωνική αγορά να πηγαίνουν στράφι. Ωστόσο, ο υπεύθυνος της Microsoft Takashi Sensui δήλωσε ότι στόχος της Microsoft Ιαπωνίας είναι να κάνει πιο ελκυστική την κονσόλα, με βάση πάντα το feedback που λαμβάνουν από τους χρήστες. Παράλληλα, ο Sensui επιβεβαίωσε πως για το Xbox One υπάρχει ένα μακρόπνοο σχέδιο, το οποίο θα τηρηθεί και ότι στόχος του ίδιου και της ομάδας του είναι να κάνει τη κονσόλα της Microsoft, όσο το δυνατόν πιο γνωστή γίνεται. Φυσικά, για να συμβεί αυτό, πολύ σημαντικό ρόλο θα παίξει και η υποστήριξη που θα έχει το Xbox One από τους ιάπωνες developers.

 Xbox_One_sales_japan_3

Σίγουρα, οι πωλήσεις του Xbox One, βρίσκονται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, ωστόσο η Microsoft δε φαίνεται διατεθειμένη να πετάξει λευκή πετσέτα… τουλάχιστον προς το παρόν.

Microsoft Xbox One
Share. Facebook Twitter Email
Πέτρος Κυπραίος

Αμετανόητος “στρατηγός της πολυθρόνας”, ο Obi Wan της παρέας, έχει δύο αδυναμίες: τα strategy και οτιδήποτε έχει να κάνει με Star Wars! Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες τον θέλουν όμως να ξεφαντώνει με καραόκε και SingStar κάθε είδους. Τον τελευταίο καιρό μάχεται στις διαδικτυακές αρένες του StarCraft 2, προσπαθώντας με κόπο και ιδρώτα να ανέβει κατηγορία...

Related Posts

Αθάνατο RPG! Γιατί το Witcher 3 παραμένει 10 χρόνια μετά το απόλυτο παιχνίδι

Dungeon Rampage: Το cult-classic game αναβιώνει (και αυτό είναι το ξεχωριστό story του…)!

Αναβάλλεται για το 2026 το Marvel 1943: Rise of Hydra

Add A Comment

Comments are closed.

Latest
Νέα

Αθάνατο RPG! Γιατί το Witcher 3 παραμένει 10 χρόνια μετά το απόλυτο παιχνίδι

By Ελένη Σαραντάκη19/05/2025

Στις 19 Μαΐου 2015, η CD Projekt Red κυκλοφόρησε το The Witcher 3: Wild Hunt,…

Νέα

Dungeon Rampage: Το cult-classic game αναβιώνει (και αυτό είναι το ξεχωριστό story του…)!

By Πέτρος Κυπραίος16/05/2025

Πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η αγάπη ενός fan για το αγαπημένο του video game;…

Gaming Hardware

Samsung: Νέα gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6

By Ελένη Σαραντάκη15/05/2025

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία της Odyssey OLED G6, της gaming…

Νέα

Αναβάλλεται για το 2026 το Marvel 1943: Rise of Hydra

By Ελένη Σαραντάκη14/05/2025

Η πολυαναμενόμενη action-adventure κυκλοφορία Marvel 1943: Rise of Hydra αναβάλλεται επισήμως για τις αρχές του…

gameslife.gr
Facebook Instagram YouTube
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
© 2025 gameslife.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.