Close Menu
  • Νέα
  • Reviews
    • PlayStation 5
    • Xbox Series X/S
    • PS4
    • Xbox One
    • PC
    • Switch
    • PS3
    • Xbox 360
    • Wii U
    • 3DS
    • PS Vita
    • Mobile
  • Gaming Hardware
  • Θέματα
    • Αφιερώματα
    • Άποψη
    • Ανταποκρίσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Πρώτη Επαφή
  • Διαγωνισμοί
Facebook YouTube
gameslife.gr
  • Νέα
  • Reviews
    • PlayStation 5
    • Xbox Series X/S
    • PS4
    • Xbox One
    • PC
    • Switch
    • PS3
    • Xbox 360
    • Wii U
    • 3DS
    • PS Vita
    • Mobile
  • Gaming Hardware
  • Θέματα
    • Αφιερώματα
    • Άποψη
    • Ανταποκρίσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Πρώτη Επαφή
  • Διαγωνισμοί
Facebook YouTube
gameslife.gr
Home»Νέα
Νέα

Η Microsoft ρίχνει μόνιμα την αυλαία στο Kinect!

Δημήτρης ΘωμαδάκηςBy Δημήτρης Θωμαδάκης27/10/20173 Mins Read
Share
Facebook Twitter Email

Είναι μία από τις ειδήσεις που υποτίθεται ότι πρέπει να σε εκπλήξουν, αλλά το έβλεπες να έρχεται από χιλιόμετρα μακριά, και έτσι πρόκειται απλά για επιβεβαίωση. Με κάθε επισημότητα λοιπόν, η Microsoft ανακοίνωσε ότι σταματάει την παραγωγή του Kinect, και κατ’επέκταση την υποστήριξη του. Το Kinect εμφανίστηκε ως εναλλακτική λύση στους τότε καινοτόμους motion controllers που είχε παρουσιάσει η Nintendo για το Wii, αλλά και στην αντίστοιχη πρόταση της Sony, δηλαδή το Playstation Move. Δεν απαιτούσε, ούτε καν είχε ξεχωριστά χειριστήρια, αλλά λειτουργούσε μόνο με μία σειρά αισθητήρων και καμερών που ανίχνευαν τις κινήσεις του σώματος.

Αυτό όμως δεν δούλευε τόσο καλά όσο ήθελε η Microsoft, αντιμετωπίζοντας διάφορα προβλήματα, όπως ότι συχνά «έχανε» τα χέρια του παίκτη. Το κυριότερο βέβαια ήταν η μεγάλη απόσταση που απαιτούσε μεταξύ του παίκτη και της συσκευής, αλλά και ο χώρος που χρειαζόταν ο ίδιος ο gamer για να εκτελεί τα gestures. Αυτό ήταν στην καλύτερη περίπτωση δύσκολο να επιτευχθεί σε ένα τυπικό διαμέρισμα μέσα στην πόλη, ειδικά αν ο χρήστης ήταν ενήλικος και ψηλός.

Εκτός αυτών όμως, κάτι που δεν θέλει κανείς να παραδεχτεί, είναι ότι το Kinect «έχασε τη μάχη» και λόγω του παράγοντα «couch potato»! Ο gamer είναι ένας τύπος που αρέσκεται να κάθεται σε μία πολυθρόνα, με ένα gamepad στο χέρι. Σε διαφορετική περίπτωση θα έβγαινε έξω να ασκηθεί – δεν θα περίμενε «σωτηρία» από το Kinect! Σε αυτόν λοιπόν έρχεται η Microsoft να προτείνει ότι ο τρόπος χειρισμού του μέλλοντος θα περιλαμβάνει κίνηση, γυμναστική και ιδρώτα! Εύκολο να μαντέψει κάποιος τη συνέχεια…

Ακόμα και οι developers όμως, δεν πήραν ποτέ στα σοβαρά το εν λόγω project. Τα παιχνίδια που εμφανίστηκαν για το Kinect τα ένιωθες πάντα περισσότερο σαν demos αυτής της τεχνολογίας, παρά σαν ολοκληρωμένους τίτλους. Επιπλέον, κάποιοι AAA τίτλοι που επιχείρησαν να ενσωματώσουν τις δυνατότητες του Kinect (π.χ. Mass Effect 3) απλά είδαν το συγκεκριμένο mode να αγνοείται πλήρως. Εδώ κάνεις κινήσεις σε κλάσματα δευτερολέπτου με το gamepad και κινδυνεύεις να χάσεις. Σκέψου να δώσεις τη φωνητική εντολή ή να κάνεις το gesture, να περιμένεις να ληφθεί, να αναγνωριστεί (κάτι αμφίβολο), και μετά να εκτελεστεί! Μέχρι να γίνουν όλα αυτά, έχει πεθάνει όχι μόνο ο χαρακτήρας σου, αλλά και ο ίδιος ο Χάρος…

Η Microsoft προσπάθησε να αναβιώσει το ενδιαφέρον για το Kinect, παρουσιάζοντας μία νέα βελτιωμένη έκδοση της συσκευής, και ενσωματώνοντας τη στη συσκευασία του XboxOne, όταν αυτό κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, ως βασικό αξεσουάρ. Έτσι όμως ανέβηκε επικίνδυνα η τιμή της κονσόλας και κινδύνευσε η πορεία της, οπότε αργότερα το Kinect έγινε πάλι αυτόνομο προϊόν. Το στοίχημα όμως είχε ήδη χαθεί, και τώρα ήρθε η ώρα να πούμε το μεγάλο αντίο.

Κάποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες που ίσως δεν ξέρετε, είναι ότι το Kinect κατέχει το βραβείο Guinness ως το καταναλωτικό προϊόν με τις γρηγορότερες πωλήσεις παγκοσμίως. Επίσης η PrimeSense, η εταιρεία που ανέπτυξε την τεχνολογία του Kinect, έχει εξαγοραστεί από την Apple, και είναι πιθανόν αυτή που έφτιαξε το σύστημα ταυτοποίησης FaceID για το iPhone X. Όσο για τη Microsoft, δεν έχει εγκαταλείψει το παιχνίδι του motion sensing, καθώς ασχολείται ενεργά με τις νέες πλατφόρμες HoloLens και Windows Mixed Reality.

Kinect Microsoft windows Xbox
Share. Facebook Twitter Email
Δημήτρης Θωμαδάκης

Κοπέλι από τα λίγα, ξεχνά βασικά πράγματα (να κοιμηθεί, να φάει, ενίοτε και να αναπνεύσει) όταν πιάσει στα χέρια του χειριστήριο. Αρέσκεται στα πιο «ψαγμένα» παιχνιδάκια αν και συχνά παραδίνεται στη μαγεία των blockbusters.

Related Posts

Dark Quest 4: Κυκλοφόρησε το demo για το φοβερό dungeon crawler RPG που έχει κάτι από… Hero Quest!

Στο ελληνικό Theropods, οι δεινόσαυροι και οι άνθρωποι συναντιούνται σε ένα φανταστικό παρελθόν γεμάτο κινδύνους και εκπλήξεις

The Witcher 4: Η Ciri πρωταγωνιστεί σε έναν κόσμο πιο ζωντανό από ποτέ

Add A Comment

Comments are closed.

Latest
Νέα

Dark Quest 4: Κυκλοφόρησε το demo για το φοβερό dungeon crawler RPG που έχει κάτι από… Hero Quest!

By Πέτρος Κυπραίος16/06/2025

Αντιμετωπίστε τρεις αποστολές, έναν μοχθηρό μάγο και μια στρατιά από τέρατα στο νέο demo που…

Νέα

Στο ελληνικό Theropods, οι δεινόσαυροι και οι άνθρωποι συναντιούνται σε ένα φανταστικό παρελθόν γεμάτο κινδύνους και εκπλήξεις

By Πέτρος Κυπραίος10/06/2025

Η Dionous Games σας καλωσορίζει σε έναν κόσμο όπου άνθρωποι και δεινόσαυροι συνυπάρχουν. Το Theropods,…

Gaming Hardware

Switch 2: Η επανάσταση της Nintendo συνεχίζεται! Όλα όσα πρέπει να ξέρεις…

By Πέτρος Κυπραίος06/06/2025

Ο κόσμος του gaming κινείται πλέον στους ρυθμούς του Nintendo Switch 2, το οποίο έκανε…

Gaming Hardware

Η Samsung απογειώνει την εμπειρία παιχνιδιού στην OLED TV 2025 S95F μέσω της συμβατότητας με NVIDIA G-SYNC

By Ελένη Σαραντάκη06/06/2025

Η Samsung Electronics ανακοίνωσε ότι η OLED τηλεόραση του 2025 S95F θα διαθέτει συμβατότητα με…

gameslife.gr
Facebook Instagram YouTube
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
© 2025 gameslife.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.