Ένα από τα πιο αναμενόμενα MMORPG για φέτος –πέραν του TESO– είναι και το WildStar. Το WildStar λοιπόν είναι δημιούργημα της Carbine σε συνεργασία με ArenaNet (Guild Wars 2) και NCSoft. Η Zegetron μας βρήκε ένα κλειδάκι για την κλειστή beta που τρέχει αυτή τη στιγμή το παιχνίδι και μπούκαρα μέσα για να διαπιστώσω αν αξίζει ή όχι ο σάλος που έχει προκληθεί γύρω από το WildStar.
Μπαίνοντας με το δεξί…
Για να σε βάλω στο setting, το παιχνίδι διαδραματίζεται σε ένα φανταστικό σύμπαν στον πλανήτη Nexus. Ο πλανήτης κατοικούταν από την εξωγήινη φυλή The Eldan, μέχρι να εξαφανιστούν. Τώρα, οι δύο φατρίες Dominion και Exiles προσπαθούν να κοντρολάρουν την τεχνολογία που άφησαν πίσω τους οι Eldan.
Ξεκινώντας λοιπόν την περιπέτεια μου χρειάστηκε αρχικά να δημιουργήσω κάποιον χαρακτήρα, διαλέγοντας ανάμεσα σε δύο φατρίες (αυτές που είπαμε πριν), έξι κλάσεις (Warrior, Esper, Spellslinger, Stalker, Medic, Engineer) και οκτώ φυλές (Cassian, Draken, Mechari, Chua, Humans, Granok, Aurin, Mordesh). Ξέρεις, κλασικά κάποιοι είναι tanks, κάποιοι κάνουν το DPS και κάποιοι τους healer. Μετά από όλα αυτά πρέπει να διαλέξεις και το «μονοπάτι» (path) που θα ακολουθήσει ο χαρακτήρας σου (Soldier, Explorer, Settler, Scientist) ξεκλειδώνοντας το αντίστοιχο bonus περιεχόμενο ανάλογα με το path που θα επιλέξεις.
Στα του gameplay
Με μια πρώτη ματιά –όπως γράφω και στον τίτλο- θα προσέξεις πως το παιχνίδι έχει συνδυάσει διάφορα MMORPG μεταξύ τους. Πιο συγκεκριμένα, θα νιώσεις πολλούς από τους μηχανισμούς του World of Warcraft –λογικό εφόσον η Carbine έχει ιδρυθεί από 17 πρώην υπαλλήλους της Blizzard- αλλά και μια γερή γεύση από Guild Wars 2 –αφού εμπλέκεται η ArenaNet. Από το Star Wars: The Old Republic αποκομίζουμε μόνο τη φανταστική εποχή και την τεχνολογία που χρησιμοποιείται στο παιχνίδι. :P
Ωστόσο, πέραν από αυτά, θέλω να δώσω ιδιαίτερη βάση στην κίνηση του χαρακτήρα, στην οποία βρίσκουμε διπλό πήδημα αλλά και γρήγορο τρέξιμο για λίγη ώρα! Αυτά τον κάνουν σίγουρα πιο ευκίνητο στις μάχες αλλά και πιο γρήγορο στις μεγάλες αποστάσεις! Εξίσου δυνατό σημείο του WildStar στις μάχες είναι και το ότι οι επιθέσεις που κάνεις εσύ ή οι αντίπαλοί σου έχουν κάποια εμβέλεια η οποία φαίνεται στο πάτωμα, για να ξέρεις πότε να αποφύγεις τι…
Στα quest έχεις σίγουρα ένα βασικό κορμό, αλλά μπορείς να συμμετέχεις και σε δευτερεύοντα ή άλλες δραστηριότητες που συμβαίνουν γύρω σου. Ολοκληρώνοντας αποστολές του βασικού κορμού θα προχωράς και την ιστορία του παιχνιδιού, όπου και θα δεις αρκετές κομμένες σκηνές.
Καρτουνοειδές περιβάλλον
Το βασικότερο χαρακτηριστικό του WildStar είναι σίγουρα η εμφάνισή του και τα γραφικά του. Το περιβάλλον μοιάζει να «καρτουν-ίζει» αρκετά, ίσως ακόμη περισσότερο και από το WoW, αλλά προσαρμόζει και μια τεράστια ποικιλία ζωντανών και φανταχτερών χρωμάτων. Για να παίξεις λοιπόν, φαντάζομαι δεν θα υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις από το μηχάνημά σου –έτσι θέλω να ελπίζω. :P
Δυστυχώς, η πρόσβαση στην κλειστή beta του παιχνιδιού ήταν αρκετά περιορισμένη, μιας και μπορώ να αποκαλύψω στοιχεία μόνο μέχρι τα 15 level. Επίσης, το client έχει αρκετά προβληματάκια ακόμα, τα οποία λογικά θα έχουν λυθεί μέχρι να κυκλοφορήσει το παιχνίδι.
Το WildStar αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2014 (κάπου προς καλοκαίρι μεριά) και θα είναι συνδρομητικό. Ωστόσο, το συνδρομητικό μοντέλο που χρησιμοποιεί δεν είναι τόσο συνηθισμένο. Για να μάθεις περισσότερα για αυτό τσέκαρε εδώ.