Close Menu
  • Νέα
  • Reviews
    • PlayStation 5
    • Xbox Series X/S
    • PS4
    • Xbox One
    • PC
    • Switch
    • PS3
    • Xbox 360
    • Wii U
    • 3DS
    • PS Vita
    • Mobile
  • Gaming Hardware
  • Θέματα
    • Αφιερώματα
    • Άποψη
    • Ανταποκρίσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Πρώτη Επαφή
  • Διαγωνισμοί
Facebook YouTube
gameslife.gr
  • Νέα
  • Reviews
    • PlayStation 5
    • Xbox Series X/S
    • PS4
    • Xbox One
    • PC
    • Switch
    • PS3
    • Xbox 360
    • Wii U
    • 3DS
    • PS Vita
    • Mobile
  • Gaming Hardware
  • Θέματα
    • Αφιερώματα
    • Άποψη
    • Ανταποκρίσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Πρώτη Επαφή
  • Διαγωνισμοί
Facebook YouTube
gameslife.gr
Home»Reviews»PC
PC

Gauntlet

Ιωάννης ΣαξώνηςBy Ιωάννης Σαξώνης08/10/2014Updated:23/06/20164 Mins Read
Share
Facebook Twitter Email

Το Gauntlet είναι ένα dungeon crawler με ισομετρική κάμερα για 1 έως 4 cooperative παίχτες, βασισμένο στη σειρά Gauntlet, που ξεκίνησε το 1985 από την Atari Games. Να αναφερθεί, ότι ήταν ένα από τα πρώτα multi-player dungeon crawl arcade παιχνίδια. Η Arrowhead Game Studios κατάφερε να μεταφέρει την ιδεολογία του arcade σε ένα σύγχρονο Action RPG. Με λίγα λόγια σας περιμένουν dungeons, ψάξιμο για κλειδιά που ανοίγουν πύλες, αναζήτηση για φαγητό για να γεμίσει το Health, και άφθονοι θησαυροί για να κάνετε looting.

gauntlet 1

Μπορείτε να ξεκινήσετε τις περιπέτειες στα μπουντρούμια, επιλέγοντας ανάμεσα στα 4 διαθέσιμα Classes, τον Warrior, την Valkyrie, το Elf και τον Wizard. Ο καθένας έχει το δικό του μοναδικό playstyle και abilities. Όλοι έχουν από 4 skills, εκτός από τον Wizard που μπορεί να έχει και ως 9, με αποτέλεσμα να διαθέτει τον πιο πολύπλοκο χειρισμό, αλλά ταυτόχρονα να είναι και πιο αποτελεσματικός. Έχοντας δοκιμάσει και τις τέσσερις κλάσεις , θα έλεγα με σιγουριά ότι ο Wizard παρουσιάζει το πιο διασκεδαστικό playstyle, καθώς μπορεί να συνδυάσει ικανότητες με τα στοιχεία της φωτιάς, του πάγου και του ηλεκτρισμού, αλλά, είναι και ο πιο γρήγορος στο «καθάρισμα» των dungeons. Αντίθετα, οι υπόλοιποι είναι αρκετά μονότονοι και όμοιοι μεταξύ τους. Έχουν το βασικό και το δεύτερο skill, ένα jump ή dash, και ένα AoE (Αrea of Εffect) skill.

Map Design

Τα dungeons χωρίζονται σε τρία τμήματα, με καθένα να παρουσιάζει το δικό του ξεχωριστό περιβάλλον και διαφορετικό είδος εχθρών. Στο πρώτο έρχεστε αντιμέτωποι κυρίως με μούμιες και σκελετούς. Στο δεύτερο, βρίσκεστε σε σκοτεινές σπηλιές σφάζοντας orcs και αράχνες , ενώ στο τρίτο, είστε περιτριγυρισμένοι από λάβα, με κύριο εχθρό πλάσματα της φωτιάς. Το κάθε τμήμα, αποτελείται από τέσσερα επίπεδα. Τα τρία πρώτα είναι κλασσικά dungeon crawls. Το τελευταίο, περιλαμβάνει ένα Boss που πρέπει να σκοτώσετε ώστε να ξεκλειδώσετε το επόμενο dungeon. Σε περίπτωση θανάτου, χάνετε το χρυσό που είχατε αποκτήσει, το επίπεδο επαναφέρεται στην αρχική του κατάσταση και ξαναξεκινάτε από την αρχή. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχει και μερική διαφοροποίηση του map σε περίπτωση επανάληψης κάποιου επιπέδου, αλλά είναι τόσο μικρή, που περνάει απαρατήρητη. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι όμως, όπου πηγαίνεις από το ένα dungeon  στο άλλο, θα έπρεπε να υπάρχει αξιοπρεπές map randomization, για να σπάει η μονοτονία μέσα στην επαναλαμβανόμενη ροή.

GAUNTLET 2

Achievements αντί Leveling

Αξιοσημείωτο  είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει leveling του χαρακτήρα. Εδώ μου δημιουργείται η απορία, πόσο πρακτικό μπορεί να είναι ένα παιχνίδι hack and slash του 2014, χωρίς leveling system ή attribute points, χωρίς να μπορείτε δηλαδή να προσαρμόσετε τον χαρακτήρας σας όπως επιθυμείτε. Θα έλεγα «καθόλου». Διατηρεί όμως εν μέρει το RPG Progression μέσω των Achievements. Μπορείτε να ξεκλειδώσετε κάποια passive στατιστικά, όπως παραπάνω attack speed, health και άλλα, ολοκληρώνοντας κάποια κατορθώματα. Η λέξη κατόρθωμα όμως δεν το αντιπροσωπεύει καθόλου στην πράξη. Μερικές από τις περιπτώσεις είναι να σκοτώσεις ένα νούμερο συγκεκριμένων τεράτων, να καταστρέψεις άδεια κουτιά και να μαζέψεις κάποιο ποσό χρυσού. Υπάρχουν όμως και μερικά αρκετά αστεία και καθόλου προκλητικά achievements, όπως να πεθάνετε πολλές φορές και με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, από AoE damage, από poison κ.α. Το παιχνίδι δηλαδή σε αναγκάζει να πεθάνεις, να ασχοληθείς με το πώς θα πεθάνεις, και επαναλαμβάνω, πολλές φορές, εάν φυσικά επιθυμείτε να αποκτήσετε τα επιπλέον στατιστικά. Επίσης, με τον χρυσό μπορείτε να αγοράσετε τα Relics, αντικείμενα που μπορείτε να χρησιμοποιείτε κατά βούληση, ενώ παρέχουν και άλλα passive stats (δυστυχώς μπορείτε να κουβαλάτε ως δύο κάθε φορά, οπότε θα πρέπει να κάνετε μερικές δύσκολες επιλογές).

gauntlet 3

Το Gauntlet δεν θεωρείται hardcore για hack and slash: μην το προτιμήσετε αν έχετε προσδοκίες για ένα προκλητικό RPG. Αντίθετα προτείνεται για multi-player, αφού το co-op με την παρέα είναι αρκετά διασκεδαστικό. Αν προτιμάτε solo κατάσταση, το Gauntlet θα σας απασχολήσει περίπου 6-7 ώρες.

featured gauntlet
Share. Facebook Twitter Email
Ιωάννης Σαξώνης

Related Posts

Dungeon Rampage: Το cult-classic game αναβιώνει (και αυτό είναι το ξεχωριστό story του…)!

Atomfall Review

Amerzone: The Explorer’s Legacy Review

Add A Comment

Comments are closed.

Latest
Νέα

Dungeon Rampage: Το cult-classic game αναβιώνει (και αυτό είναι το ξεχωριστό story του…)!

By Πέτρος Κυπραίος16/05/2025

Πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η αγάπη ενός fan για το αγαπημένο του video game;…

Gaming Hardware

Samsung: Νέα gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6

By Ελένη Σαραντάκη15/05/2025

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία της Odyssey OLED G6, της gaming…

Νέα

Αναβάλλεται για το 2026 το Marvel 1943: Rise of Hydra

By Ελένη Σαραντάκη14/05/2025

Η πολυαναμενόμενη action-adventure κυκλοφορία Marvel 1943: Rise of Hydra αναβάλλεται επισήμως για τις αρχές του…

Reviews

Atomfall Review

By Πέτρος Κυπραίος12/05/2025

Η Rebellion είναι μια εταιρεία ανάπτυξης, η οποία αναμφίβολα έχει αποκτήσει το δικό της φανατικό…

gameslife.gr
Facebook Instagram YouTube
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
© 2025 gameslife.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.