Στον κόσμο του gaming σήμερα, δέκα χρόνια ανάπτυξης μπορούν να καταλήξουν στο τίποτα. Και αυτό ακριβώς φαίνεται πως συνέβη με το Everwild, το φιλόδοξο project της Rare που ακυρώθηκε σύμφωνα με νέες πληροφορίες. Η ακύρωση έρχεται εν μέσω ευρύτερων απολύσεων στη Microsoft και το Xbox division.
Τέλος σε ένα μαγευτικό όραμα
Το Everwild ανακοινώθηκε επίσημα το 2019, αλλά η ανάπτυξή του είχε ξεκινήσει από το 2014. Η εντυπωσιακή παρουσίαση-τρέιλερ άφησε πολλές υποσχέσεις για έναν μαγικό, πλούσιο σε φαντασία κόσμο, αλλά δεν αποκάλυψε τίποτα για το gameplay. Κι αυτό, όπως φαίνεται, δεν ήταν τυχαίο: σύμφωνα με δημοσιεύματα, το παιχνίδι υπέφερε από έλλειψη σαφούς κατεύθυνσης.
Το 2021, μάλιστα, η ανάπτυξη ξεκίνησε από την αρχή, υπό τη διεύθυνση του Gregg Mayles, του δημιουργού πίσω από τα Donkey Kong Country, Banjo-Kazooie, Viva Piñata και Sea of Thieves. Παρά τις ενδείξεις ότι υπήρχε πρόοδος, το Everwild δεν έφτασε ποτέ σε σημείο να παρουσιαστεί ξανά επίσημα.
Από υποσχέσεις… σε απολύσεις
Ακόμα και τον Φεβρουάριο του 2025, ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, μιλούσε θετικά για την πρόοδο του παιχνιδιού. Όμως τώρα, το Everwild φαίνεται πως ανήκει οριστικά στο παρελθόν.
Μαζί με την ακύρωση του Everwild, απολύσεις χτυπούν και την ομάδα της Rare, σύμφωνα με το Video Games Chronicle και τον Jason Schreier του Bloomberg. Παράλληλα ακυρώθηκε και ένα ακόμα project, ένα MMORPG της Zenimax με την κωδική ονομασία Blackbird.
Ένα γνώριμο, δυσάρεστο μοτίβο
Δυστυχώς, αυτή είναι μια ιστορία που βλέπουμε όλο και πιο συχνά στη βιομηχανία. Χρόνια δουλειάς, εκατομμύρια σε πόρους και προσπάθειες, ακυρώνονται με το πάτημα ενός κουμπιού. Οι προγραμματιστές χάνουν τις δουλειές τους και οι gamers δεν θα παίξουν ποτέ αυτό που ίσως να ήταν το επόμενο μεγάλο παιχνίδι.