Στο πλαίσιο του State of Unreal 2025, η CD Projekt Red παρουσίασε μια εντυπωσιακή τεχνολογική επίδειξη του The Witcher 4, αφήνοντας άφωνους τους θεατές με τα νέα γραφικά, τον αληθοφανή κόσμο και την αξιοποίηση της Nanite-powered foliage τεχνολογίας της Unreal Engine 5.6.
Η παρουσίαση του Witcher 4 ξεκινά με μια κινηματογραφική σκηνή, όπου μια άμαξα δέχεται επίθεση από ένα ιπτάμενο τέρας. Η μετάβαση στο gameplay είναι απολύτως ομαλή, με την Ciri να ερευνά το συμβάν. Τα γραφικά είναι καθηλωτικά, με ποιότητα που μόνο το επερχόμενο GTA 6 φαίνεται να ανταγωνίζεται, ενώ επιβεβαιώθηκε πως το demo τρέχει σε κανονικό PlayStation 5 με ray tracing ενεργοποιημένο.
Μια από τις πιο αξιοσημείωτες λεπτομέρειες είναι η παρουσία του Kelpie, του μαύρου αλόγου της Ciri. Οι φυσικές κινήσεις του, η κίνηση των μυών και η αίσθηση βάρους απογειώνουν την αληθοφάνεια.
Το τοπίο γύρω από την Ciri εντυπωσιάζει με φυλλωσιές απίστευτης πυκνότητας και λεπτομέρειας, χάρη στη Nanite τεχνολογία, που προσφέρει απεριόριστο draw distance.
Καθώς φτάνει σε ένα λιμάνι, η διαδραστικότητα του κόσμου εντυπωσιάζει. Κόσμος συγκεντρώνεται γύρω από έναν αρκούδο-ερμηνευτή, και οι αντιδράσεις NPCs είναι ρεαλιστικές και απρόβλεπτες.
Η CDPR επιβεβαίωσε ότι το παιχνίδι αποτελεί το πρώτο μιας νέας τριλογίας. Παράλληλα αναπτύσσονται ένα remake του πρώτου Witcher και ο multiplayer τίτλος “Sirius” από τη The Molasses Flood.