Ο Hideo Kojima, ο διάσημος δημιουργός παιχνιδιών που μας έχει συνηθίσει στις περίεργες δηλώσεις, μας έριξε άλλη μια βόμβα. Σε μια νέα του συνέντευξη στο περιοδικό μόδας SSENSE, ο δημιουργός των θρυλικών Metal Gear και Death Stranding αποκάλυψε πως «έμαθε πολλούς τρόπους για να σκοτώνει ανθρώπους»!
Μην ανησυχείτε, δεν πρόκειται για κάποια νέα, σκοτεινή πλευρά του, αλλά για τον τρόπο με τον οποίο προσέγγισε την ανάπτυξη των παιχνιδιών του. Ο Kojima, γνωστός για την εμμονή του με τη λεπτομέρεια, εξομολογήθηκε ότι τον στεναχωρεί το γεγονός πως πολλοί developers πίσω από στρατιωτικά παιχνίδια «μάλλον δεν ξέρουν πώς να λύσουν ή να πυροβολήσουν με ένα όπλο».
Ακριβώς γι’ αυτό, ο ίδιος αποφάσισε να περάσει από «εκπαίδευση» για να μάθει «πολλούς τρόπους για να σκοτώνει ανθρώπους». Για τον Kojima, το να φτιάχνεις ένα παιχνίδι με όπλα χωρίς να έχεις την παραμικρή ιδέα για το πώς λειτουργούν, είναι «κάπως λυπηρό».
Στην πραγματικότητα, ο Kojima φαίνεται απογοητευμένος από την κατάσταση της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών συνολικά. Αναφέρει ότι πολλά από τα trailers που είδε στο φετινό Summer Game Fest είχαν παρόμοια concept: να σκοτώνεις εξωγήινους, να χύνεις αίμα σε ερείπια κάστρων και άλλα παρόμοια.
«Ακόμα και τα γραφικά και τα συστήματα είναι πάνω-κάτω τα ίδια», λέει ο Kojima, αν και παραδέχεται ότι πολλοί άνθρωποι το απολαμβάνουν αυτό. Ωστόσο, για εκείνον, είναι εξαιρετικά σημαντικό να βάζεις κάτι «πραγματικά καινούργιο» στη βιομηχανία.
Και αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να το κάνει αυτό, είναι σίγουρα ο ίδιος. Ο Hideo Kojima, γνωστός για το ιδιαίτερο και συχνά σουρεαλιστικό του στιλ, έχει αποδείξει πολλές φορές ότι δεν φοβάται να πειραματιστεί και να σπάσει τους κανόνες. Από τις ατελείωτες cutscenes του Metal Gear μέχρι την περίεργη πλοκή του Death Stranding 2, οι δημιουργίες του είναι πάντα κάτι το μοναδικό.
Εσείς τι πιστεύετε; Έχει δίκιο ο Kojima ότι η βιομηχανία χρειάζεται περισσότερη πρωτοτυπία ή μήπως η προσέγγισή του είναι υπερβολική;