Δεν ήμουν λάτρης των FPS παιχνιδιών. Τα θεωρούσα όλα βαρετά. Ίδια όπλα, ίδιες αποστολές, ίδια δάση παντού. Τη γνώμη μου άλλαξε το Titanfall. Ένα MMOFPS της EA που υπόσχεται πολλά για τους λάτρεις και μη του είδους. Με αφορμή το επερχόμενο «άνοιγμα» της beta προς όλους, θα σου δώσω μια γεύση από την εμπειρία μου μέσα στην κλειστή beta. Μου είπαν ότι είναι κάτι το διαφορετικό. Τα πρώτα μου λεπτά στο παιχνίδι τα ξόδεψα στο tutorial και πραγματικά μου άνοιξαν τα μάτια!
«Μπαίνοντας» στη beta
Ο χαρακτήρας σου τιτλοφορείται «πιλότος» (ναι, επειδή οδηγεί… τιτάνες!) και είσαι εξοπλισμένος με ένα jetpack που σου δίνει τη δυνατότητα να περπατάς πλάγια σε τοίχους και να κάνεις διπλά άλματα. Επίσης, έχεις και κάποιες δυνάμεις, όπως να γίνεσαι αόρατος ή να τρέχεις γρηγορότερα και να επουλώνεις τη ζωή σου. Ωστόσο, τη παράσταση κλέβουν οι Titans. Μιλάμε για τεράστια ρομπότ (mecha) που μπαίνεις μέσα τους και σαρώνεις κόσμο και κοσμάκη. Αυτά λοιπόν έχουν πανίσχυρα όπλα και μπορούν να σε ποδοπατήσουν κυριολεκτικά! Για να καλέσεις τον Titan σου πρέπει να περιμένεις τρία λεπτά από την έναρξη της πίστας και έπειτα μπορείς να τον δεις να πέφτει από τον ουρανό. Όσο προοδεύεις στο παιχνίδι θα εξελίσσονται και θα αναβαθμίζονται και οι τιτάνες σου.
Κάθε παίκτης έχει στη διάθεση του ένα βασικό όπλο και ένα δευτερεύον, ένα Anti-titan, χειροβομβίδες, μια ικανότητα, και φυσικά έναν Titan. Όλα αυτά ξεκλειδώνονται και αναβαθμίζονται καθώς ανεβαίνεις επίπεδα και πραγματοποιείς challenges. Στα βασικά όπλα θα βρεις ένα πιστολάκι που στοχεύει για σένα, ένα rifle, ένα shotgun,ένα αυτόματο, και ένα sniper. Τα Anti-titan όπλα είναι –προφανώς- αποτελεσματικά μόνο εναντίον των Titans και αποτελούνται από ένα rifle και ένα rocket launcher.
Τα modes που υπάρχουν (beta)
- Attrition: Πρόκειται για μια παραλλαγή του γνωστού deathmatch. Αυτή τη φορά όμως νικήτρια είναι η ομάδα που θα φτάσει πρώτη τους 250 πόντους. Τους πόντους τους κερδίζετε είτε σκοτώνοντας αντίπαλους παίκτες είτε αντίπαλα bots.
- Handpoint: Σε αυτό το mode υπάρχουν τρεις βάσεις και πρέπει να τις κατακτήσετε. Όσο κρατάτε τις βάσεις στον έλεγχο σας η ομάδα σας παίρνει πόντους, άρα όσες περισσότερες τόσο το καλύτερο. Η ομάδα που θα φτάσει πρώτη τους 400 πόντους κερδίζει.
- Last Titan Standing: Για μένα αυτό το mode θα μπορούσε άνετα να μετονομαστεί σε «πώρωση». Είναι μια μάχη μεταξύ Titans. Η ομάδα που θα χάσει πρώτη όλους της τους Titans χάνει και τον γύρο. Respawn δε παίζει φυσικά. ;-)
Εμφανισιακά πώς πάμε;
Πέραν του πολύ εμπλουτισμένου gameplay, το Titanfall είναι χάρμα οφθαλμού. Μιλάμε για καλοφτιαγμένες πίστες με λεπτομέρεια και σκέψη. Το στυλ παιχνιδιού είναι mecha και τα κατεστραμμένα κτήρια, οι φωτιές και οι ζωντανές εκρήξεις με ‘βαλαν για τα καλά μέσα στο κλίμα του πολέμου.
Το παιχνίδι έχει πολλές φρέσκιες και καλές ιδέες και αν η beta ήταν μια γεύση, ανυπομονώ για τη επίσημη κυκλοφορία. Παρόλα αυτά beta είναι, οπότε έχει και τα κακά της. Πάρα πολύ αισθητό ήταν το lag (ευτυχώς το ίδιο ίσχυε και για τους αντιπάλους μου :P). Επίσης, βρήκα πολύ ανοργάνωτο το matchmaking, καθώς σε πάρα πολλούς γύρους η ομάδα μου ήταν κατά πολύ κατώτερη σε level με αποτέλεσμα ταπεινωτικές ήττες. Τέλος, ένα ακόμη εκνευριστικό στοιχείο του παιχνιδιού είναι ότι σχεδόν τα πάντα σε σκοτώνουν αμέσως. Ακόμα και μια ιπτάμενη κλωτσιά από αντίπαλο παίκτη. Σοβαρά!
Το Titanfall κυκλοφορεί στις 14 Μαρτίου για PC και Xbox One, ενώ για το Xbox 360 θα καθυστερήσει δυο βδομαδούλες (28 Μαρτίου).
1 Σχόλιο
το είδα και στο stream είναι πόρωση το παιχνιδάκι